Ogni annu à principiu di dicembre, Lione, Francia, abbraccia u so mumentu più incantevule di l'annu - u Festival di Lumi. Questu avvenimentu, una fusione di storia, creatività è arte, trasforma a cità in un teatru fantasticu di luci è d'ombra.
In u 2024, u Festival di Lumi si svolgerà da u 5 à l'8 di dicembre, chì mostrerà 32 installazioni, cumprese 25 pezzi iconichi di a storia di u festival. Offre à i visitori una sperienza notevule chì combina a nostalgia cù l'innuvazione.
"Mamma"
A facciata di a Cattedrale di Saint-Jean si anima cù l'abbellimenti di luci è l'arte astratta. Per mezu di culori cuntrastanti è transizioni ritmiche, l'installazione mostra u putere è a bellezza di a natura. Sente chì l'elementi di u ventu è l'acqua scorri in l'architettura, immerse i visitatori in l'abbracciu di a natura, accumpagnatu da una fusione di musica reale è surreale.
"L'amore di e palle di neve"
"I Love Lyon" hè una pezza capricciosa è nostalgica chì mette a statua di Louis XIV in Place Bellecour in un globu di neve gigante. Dapoi u so debut in u 2006, sta stallazione icònica hè stata una favurita trà i visitori. U so ritornu quist'annu hè sicuru d'evoca una volta di più ricordi caldi, aghjunghjendu un toccu di romanza à u Festival di Lumi.
"Figliolu di luce"
Sta stallazione intreccia una storia commovente nantu à a riva di u fiumu Saône: cumu un filamentu eternamente luminosu guida un zitellu à scopre un mondu sanu novu. E proiezioni di sketch a matita in biancu è neru, assuciate cù a musica blues, creanu una atmosfera artistica prufonda è commovente chì attira i telespettatori in u so abbracciu.
"Attu 4"
Stu capolavoru, creatu da u rinumatu artista francese Patrice Warrener, hè un veru classicu. Cunnisciutu per e so tecniche di cromolitografia, Warrener usa luci vibranti è dettagli intricati per vede a bellezza incantevule di a Fontana di i Ghjacobini. Accumpagnatu da a musica, i visitori ponu ammirazione tranquillamente ogni dettu di a funtana è sperimentà a magia di i so culori.
"U ritornu di Anooki"
I dui amabili Inuit, Anooki, sò tornati ! Questa volta, anu sceltu a natura cum'è u so sfondate, in cuntrastu cù e so installazioni urbane precedenti. A so prisenza ludica, curiosa è energica empie u Parc de la Tête d'Or d'una atmosfera di gioia, invitendu adulti è zitelli à sparte un desideriu mutuale è l'amore di a natura.
《Boum de Lumières》
L'essenza di u Festival di Lumi hè vividly showcase here. Parc Blandan hè statu cuncepitu pensativamente per offre esperienze interattive perfette per famiglie è ghjovani. Attività cum'è a Light Foam Dance, Light Karaoke, Glow-in-the-Dark Masks, è Video Projection Painting portanu gioia infinita à ogni participante.
"U Ritornu di u Picculu Gigante"
U Little Giant, chì hà debuttatu in u 2008, face un grande ritornu in Place des Terreaux ! Per mezu di proiezioni vibranti, l'audienza seguitanu i passi di u Picculu Giant per ritruvà u mondu magicu in una scatula di ghjoculi. Ùn hè micca solu un viaghju capricciusu, ma dinò una riflessione prufonda nantu à a puesia è a bellezza.
"Ode aux femmes"
Questa stallazione in a Basilica di Fourvière presenta ricche animazioni 3D è una varietà di spettaculi vocali, chì varieghja da Verdi à Puccini, da l'aria tradiziunale à l'opere corale muderne, rendendu un tributu à e donne. Unisce perfettamente a grandezza cù l'artistu delicatu.
"Coral Ghosts: A Lament of the Deep"
Avete mai dumandatu ciò chì a bellezza svanita di u mare prufondu puderia esse? In Coral Ghosts, affissatu in Place de la République, 300 kilogrammi di reti di pesca scartate ricevenu una nova vita, trasfurmate in e fragili ma stupente scogliere di corallo di l'oceanu. I luci ballanu nantu à a superficia cum'è bisbiglii di e so storie. Ùn hè micca solu una festa visuale, ma ancu una "lettera d'amore ambientale" sincera à l'umanità, chì ci urge à riflette nantu à u futuru di l'ecosistema marini.
"Fiori d'invernu: un miraculu da un altru pianeta"
I fiori ponu fiori in l'invernu? In Winter Blooms, affissatu à u Parc de la Tête d'Or, a risposta hè un clamoroso sì. I "fiori" dilicati, oscillanti, ballanu cù u ventu, i so culori cambianu imprevisiblemente, cum'è da un mondu scunnisciutu. U so splendore si riflette trà i rami, creendu una tela puetica. Questu hè micca solu una bella vista; si sente cum'è a dumanda gentile di a natura: "Cumu percepite questi cambiamenti? Chì vulete prutege? "
《Laniakea horizon 24》 :"Rapsodia Cosmica"
In Place des Terreaux, u cosmu si sente a portata di braccia! Laniakea horizon24 torna per celebrà u 25 anniversariu di u Festival di Lumi, un decenniu dopu a so prima mostra in u stessu locu. U so nome, misteriosu è incantevule, vene da a lingua hawaiana, chì significa "vasta orizzonte". U pezzu hè ispiratu da a mappa cosmica creata da l'astrofisica di Lione Hélène Courtois è presenta 1000 sfere luminose fluttuanti è proiezioni di galassie giganti, chì offre una sperienza visuale stupente. Immerge i telespettatori in l'immensità di a galaxia, chì li permette di sente u misteru è l'enormità di l'universu.
"A Danza di Stardust: Un viaghju poeticu à traversu u celu di notte"
Mentre scende a notte, luccicanti grappoli di "polvere di stella" appariscenu in l'aria sopra u Parc de la Tête d'Or, ondeggianti dolcemente. Evocanu l'imaghjini di lucici chì ballanu in una notte d'estiu, ma sta volta, u so scopu hè di sveglià u nostru timore per a bellezza di a natura. A cumminazzioni di luce è musica righjunghji l'armunia perfetta in questu mumentu, immerse l'audienza in un mondu fantasticu, pienu di gratitùdine è emozioni per u mondu naturali.
Fonte: Web Ufficiale di u Festival di Lumi di Lione, Uffiziu di Promozione di a cità di Lione
Tempu di Postu: Dec-10-2024