Ogni annu a prima dicembre, Lione, Francia, abbracci u so mumentu più incantevule di l'annu di i più di luci. Questa avvenimentu, una fusione di Storia, Creatività, è Arti, trasruvà a cità in un Teatru Fantasticu di a luce è l'ombra.
In u 2024, u festival di luci ne farete da a 5 di dicembre 32 à l'8 di SHOTCASE 32 Installazioni, cumpresu 25 pezzi iconici da a storia di u festival. Offre i visitatori una sperienza simarata chì combina a nostalgia cun l'innuvazione.
"Mamma"
A facciata di a Cattedrale di San-Jean vene vivu cù l'embellicultura di luci è d'astrattu. Tra i culori cuntrastanti è transizioni ritmiche, l'installazione mostra u putere è a bellezza di a natura. Senta cumè l'elementi di u ventu di u ventu in l'architettura in visità in l'immersione in l'embrata di a natura di a fusione è Surreal.
"L'amore di Snowballs"
"I love lyon" hè un pezzu capriccio è nostalgicu chì mette a Saru di Luigi XIV in Place Bellecour In Interior GLOBE GIOCU. Dapoi u so debut in 2006, Questa installazione icòica hè stata un preferitu trà i visitatori. U so ritornu questu annu hè sicuru di evoca ricordi caldi una volta, aghjunghjendu un toccu di romance à u festival di luci.
"Figliolu di Luce"
Questa stallazione chì trova una storia di u toccu da e panchi di u fiera di l'eterna:, chì vi guida di filamentu è portoghese un zitellu E proiezioni di schiecte di u nero è in polizia cù u blu di u prufundamentu è l'atmosfera artistica cuperta è attraversà i tiretti in a so abbraccia.
"Act 4"
Questa inflenagiu, hà creatu da Reinacoed French Artista Patrice Warrend, hè un veru classicu. Per nuntu a so tecnulugia di a so cristolitografia, warrenier usi luci i vibranti è dettagli intricate per mustrà a bellezza di a funtanajo di Jacobins. Accumpagnatu da musica, visitori ponu in tranquillà in tranquillareisu ogni dettagliu di a funtana è a sperienza di i so culori.
"U ritornu di Anooki"
I dui fughjenu divertenti, anooki, sò di ritornu! Questa volta, sò stati scelti nature cum'è chì sortanu, in cuntrattu cù e so installazioni urbani precedente. E so presenza ghjugna, curiosa, è energetica fill parc de la tête d'atmosfera allegru, invitendu entrati tramindui adulti è amuri di a natura.
"Boum de lumières"
L'essenza di u festival di luci hè viviamente mostra quì. Parc Blandan hè statu pensativamente cuncepitu per offre esperienze interattivi perfetti per e famiglie è i ghjovani simili. Azipalità cume a luce di scuma luminosa, karaoke luce, karaoke chiara, gasch di proia scura, è di stampa di prooie di video purtite gioia strumenti.
"U ritornu di u picculu gigante"
U picculu giante, chì u primu debituatu in u 2008, face a nizzore à u locu di u locu des Terreaux! À traversu proiezioni vibranti, l'audienza seguite i passi di u picculu gigante per riesce u mondu magicu in una scatula di ghjoculi. Questu ùn hè micca solu un viaghju capriccio, ma ancu una riflessione prufonda nantu à a puesia è a bellezza.
"Ode à e donne"
Questa stallazione di a basilica di quattru di quattruvère Caratteranu e anziosate vocali, da l', da tradiziane aridi tradiziane à e donne chorale muderne, pagendu u tributu à e donne. Si mumenta perfettamente grandezza cù artistica delicata.
"Ghjuvanottu Coral: Un lamentu di u prufondu"
Avete mai dumandatu ciò chì a bellezza vanata di u mare prufondu puderia vede? In i Ghjostugi Coral, Vistutu in u locu di u République, 300 kilogrammi scuri si sò una nova vita, trasforma in u fragiliu ma stunning coral di corallo. Luci di ballu à traversu a superficia cum'è murmura di e so storie. Ciò chì ùn hè solu una festa visuale, ma ancu un cori lettera d'amore ambientale "à l'umanità, urganizendu ci riflette annantu à l'impositu marinu.
"Bloom invernali: un miraculu da un altru pianeta"
Pò fiori di fiori in l'invernu? In fioriti di l'invernu, visualizatu in Parc di a tologte d'o, a risposta hè risparata Iè. A dilicata di "PIAZZA" BUANTE A U Ventu, i so culori spustate imputamente, cum'è se da un mondu scunnisciutu. E so glow riflette trà i rami, creendu una tela puetica. Ùn hè micca solu una bella vista; Se sente cum'è a Quistione Gentile di a Natura: "Cumu percepite questi cambiamenti? Chì vulete prutegge?"
"Ancu Tornema horizon 24": "Rhapsody Cosmica"
À u place des tusreaux, u Cosimu si senti dentendu ghjunghje à bracciu. LaniaKAA Horizon24 Ritorni a celebrate u 25u Anniversaria di u festival di luci, a quartiere dopu a so prima display in u stessu locu. U so nome, tramindui immicuti è l'incantu, vene da a lingua hawaiana, chì Significhe "vasti orizonte". U pezzu hè ispiratu da l'mappa Cosmica creata da Lyon Arstropysic Hélène cortone è parechje qualità di luce è di galaxia passante, Hè immerger tederi in a vastità di a galaxia, permette à sentimenti u misteru è l'enormità.
"U ballu di u stardust: un viaghju pueticu à traversu u celu di notte"
Quantità, notte, cade, ramiglie di "Stardest", appariscenu aria sopra Parc de la têted d'o, sazzolato delicatamente. Evucanu l'imaghjini di i fireflii chì batte in una notte d'estianu, ma questu tempu, u so propiu hè di svegliare a nostra semanda di natura. A combinazione di luce chjarra è musica hà adatta l'armunia in questu mumentu, i uregulare in u ventus in un mondu fantasticu, pienu di gratitudine è emuzione piena di gratitudine è emuzione.
Fonte: Stipe ufficiale di u Festival di Lione di luci, Lione Promozione di a Città
Tempu post: Dec-10-2024