Una immersione profonda in u segmentu di l'illuminazione LED revela a so penetrazione crescente oltre l'applicazioni interni cum'è case è edifici, espansione in scenarii di illuminazione esterni è specializati. Frà questi, l'illuminazione stradale LED si distingue cum'è una applicazione tipica chì mostra un forte momentu di crescita.
Vantaggi inerenti di l'illuminazione stradale LED
I lampi di strada tradiziunali utilizanu tipicamente lampade di sodiu d'alta pressione (HPS) o di vapore di mercuriu (MH), chì sò tecnulugia mature. Tuttavia, paragunatu à questi, l'illuminazione LED vanta numerosi vantaghji inerenti:
Amichevule à l'ambiente
A cuntrariu di l'HPS è di i lampi di vapore di mercuriu, chì cuntenenu sustanzi tossichi cum'è u mercuriu chì necessitanu una eliminazione specializata, l'apparecchi LED sò più sicuri è più ecologici, ùn ponenu micca tali periculi.
Alta Controlabilità
I lampi di strada LED operanu via a cunversione di l'energia AC / DC è DC / DC per furnisce a tensione è u currente richiesti. Mentre chì questu aumenta a cumplessità di u circuitu, offre una cuntrullabilità superiore, chì permette una commutazione rapida di accensione / spegnimentu, dimming, è aghjustamenti precisi di a temperatura di u culore - fattori chjave per implementà sistemi di illuminazione intelligente automatizati. I lampi LED sò dunque indispensabili in i prughjetti di smart city.
Bassu cunsumu d'energia
I studii mostranu chì l'illuminazione stradale in generale cunta circa 30% di u bilanciu energeticu municipale di a cità. U bassu cunsumu energeticu di l'illuminazione LED pò riduce significativamente sta spesa sustanziale. Hè stimatu chì l'adopzione glubale di i lampi LED puderia riduce l'emissioni di CO₂ da milioni di tunnellate.
Eccellente direzzione
E fonti di illuminazione stradale tradiziunali ùn mancanu di direzzione, spessu risultatu in una illuminazione insufficiente in i zoni chjave è a contaminazione luminosa indesiderata in i zoni micca di destinazione. I lumi LED, cù a so direzzione superiore, superanu stu prublema illuminando spazii definiti senza affettà e zone circundante.
Alta efficienza luminosa
Comparatu à HPS o lampade à vapore di mercuriu, i LED offrenu una efficacità luminosa più alta, chì significa più lumen per unità di putenza. Inoltre, i LED emettenu una radiazione infrarossa (IR) è ultravioletta (UV) significativamente più bassa, risultatu in menu calore residuale è riduzzione di stress termicu nantu à l'attrezzatura.
Vita prolongata
I LED sò famosi per a so alta temperatura di junction operativa è longa vita. In l'illuminazione stradale, l'arrays LED ponu durà finu à 50.000 ore o più - 2-4 volte più longu di i lampi HPS o MH. Questu reduce a necessità di rimpiazzamenti frequenti, chì si traduce in un risparmiu significativu in i costi di materiale è di mantenimentu.
Dui tendenzi maiò in l'illuminazione stradale LED
Data questi vantaghji significativi, l'adopzione à grande scala di l'illuminazione LED in l'illuminazione stradale urbana hè diventata una tendenza chjara. Tuttavia, sta aghjurnamentu tecnulugicu rapprisenta più di un simplice "sustituitu" di l'equipaggiu di illuminazione tradiziunale - hè una trasfurmazioni sistemica cù dui tendenzi notevoli:
Tendenza 1: Illuminazione intelligente
Cum'è l'annunziatu prima, a forte cuntrullabilità di i LED permette a creazione di sistemi di illuminazione stradale intelligenti automatizati. Questi sistemi ponu aghjustà automaticamente l'illuminazione basatu nantu à e dati ambientali (per esempiu, a luce ambientale, l'attività umana) senza intervenzione manuale, offrendu benefici significativi. Inoltre, i lampi di strada, cum'è parte di e rete di infrastrutture urbane, puderanu evoluzione in nodi intelligenti di l'IoT, incorporandu funzioni cum'è u monitoraghju di u clima è di a qualità di l'aria per ghjucà un rolu più prominente in e cità intelligenti.
Tuttavia, sta tendenza pone ancu novi sfidi per u disignu di l'illuminazione stradale LED, chì necessitanu l'integrazione di l'illuminazione, l'alimentazione elettrica, u sensu, u cuntrollu è e funzioni di cumunicazione in un spaziu fisicu ristrettu. A standardizazione diventa essenziale per affruntà queste sfide, marcandu a seconda tendenza chjave.
Tendenza 2: Standardizazione
A standardizazione facilita l'integrazione perfetta di diversi cumpunenti tecnichi cù i lampi LED, aumentendu significativamente a scalabilità di u sistema. Questa interazzione trà a funziunalità intelligente è a standardizazione guida l'evoluzione continua di a tecnulugia è l'applicazioni di l'illuminazione stradale LED.
Evoluzione di l'architettura LED Streetlight
ANSI C136.10 Architettura di Photocontrol 3-Pin Non-Dimmable
U standard ANSI C136.10 supporta solu architetture di cuntrollu non dimmable cù fotocontrolli 3-pin. Cume a tecnulugia LED hè diventata prevalente, l'efficienza più alta è e funziunalità dimmable eranu sempre più richieste, chì necessitanu novi standard è architetture, cum'è ANSI C136.41.
ANSI C136.41 Dimmable Photocontrol Architecture
Questa architettura si basa nantu à a cunnessione di 3 pin aghjunghjendu terminali di output di signale. Permette l'integrazione di e fonti di rete elettrica cù i sistemi di cuntrollu di foto ANSI C136.41 è cunnetta l'interruttori di putenza à i driver LED, supportendu u cuntrollu è l'ajustamentu di LED. Stu standard hè retrocompatibile cù i sistemi tradiziunali è supporta a cumunicazione wireless, chì furnisce una soluzione rentabile per i lampi intelligenti.
Tuttavia, ANSI C136.41 hà limitazioni, cum'è nisun supportu per l'input di sensor. Per affruntà questu, l'alleanza glubale di l'industria di l'illuminazione Zhaga hà introduttu u standard Zhaga Book 18, chì incorpora u protocolu DALI-2 D4i per u disignu di bus di cumunicazione, risolvendu e sfide di cablaggio è simplificà l'integrazione di u sistema.
Zhaga Book 18 Architettura Dual-Node
A cuntrariu di ANSI C136.41, u standard Zhaga decouples l'unità di alimentazione (PSU) da u modulu di fotocontrollu, chì permettenu di esse parti di u driver LED o un cumpunente separatu. Questa architettura permette un sistema di dual-node, induve un nodu si cunnetta à l'altu per u fotocontrollu è a cumunicazione, è l'altru si cunnetta in u sottu per i sensori, furmendu un sistema cumpletu di illuminazione stradale intelligente.
Zhaga/ANSI Hybrid Dual-Node Architecture
Ricertamenti, una architettura hibrida chì combina i punti di forza di ANSI C136.41 è Zhaga-D4i hè ghjunta. Utiliza una interfaccia ANSI 7-pin per i nodi ascendente è Zhaga Book 18 cunnessione per i nodi di sensori discendente, simplificendu u cablaggio è sfruttendu i dui standard.
Cunclusioni
Mentre l'architetture di l'illuminazione stradale LED evuluzione, i sviluppatori affrontanu una gamma più larga di opzioni tecniche. A standardizazione assicura una integrazione fluida di cumpunenti ANSI o Zhaga, chì permette l'aghjurnamenti senza saldatura è facilitendu u viaghju versu sistemi di illuminazione stradale LED più intelligenti.
Tempu di post: Dec-20-2024